قوانین بازگرداندن کالا (مرجوعی)

فروش لباس بندری ، چادر برقع یا نقاب ، پوشش جنوبی

رضایت‌مندی مشتریان از اولویت های وبسایت بادله بوده و فروشگاه بادله همواره در جهت تحقق این امر خواهد کوشید.


 شرایط بازگرداندن کالا

  1. در صورتی که کالای ارسال شده از نظر مشخصات محصول ( اعم از ظاهر ، اندازه ، برند و غیره ) با محصول انتخاب شده در سایت مغایرت داشته باشد:

  • اگر امکان تشخیص مغایرت کالا بدون بازگشایی محصول از حالت اولیه امکان‌پذیر باشد(مانند تشخیص رنگ ، برند و مدل محصول) مشتریان ملزم می‌باشند کالا را در حالت اولیه خود (آکبند) به فروشگاه پوشاک بادله مرجوع نمایند.

  • در صورتی که تشخیص مغایرت ملزم به بازگشایی محصول بوده (مانند تشخیص اندازه و جنس محصول) ، مشتریان موظف هستند کالای مورد نظر را به همراه تمامی متعلقات اولیه ( کارتن ، جعبه اصلی ، اتیکت ها و غیره ) بدون هیچگونه تغییری اعم از پارگی ، زدگی  و یا نوشته ای به فروشگاه لباس بادله مرجوع نمایند و در غیر اینصورت فروشگاه پوشاک بادله هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.
  • در صورت رعایت تمامی موارد فوق توسط مشتری ، تمامی هزینه های مربوط به ارسال محصول به عهده فروشگاه بادِله می‌باشد.

 2. در صورتی که اندازه (سایز) کالا مناسب نباشد :

  • کالاهایی با اندازه نا‌مناسب تنها در صورتی قابل بازگشت هستند که فقط یک بار تست و از حالت اولیه خود خارج نشده باشند ،
    هر گونه لکه ، زدگی ، پارگی ، بوی بدن ، بوی عطر ، شستشو ، استفاده مکرر و غیره باعث عدم پذیرش محصول توسط فروشگاه بادِله شده و تمامی عواقب ناشی از آن متوجه مشتری خواهد بود.
  • تمامی محصولات فروشگاه لباس بندری بادله دارای مشخصات کامل ، تصویر ، راهنمای خرید و سایزبندی می‌باشند ، از اینرو مشتری با آگاهی کامل و مطالعه راهنما‌‌ی مربوطه نسبت به خرید محصولات اقدام می‌نماید و در صورت عدم دقت کافی توسط مشتری و انتخاب اندازه نامناسب ، تمامی هزینه های مربوط به ارسال به عهده مشتری می‌باشد.

  3. در صورتی که محصول مطابق سلیقه مشتری نباشد:

  • محصولاتی که از هر نظر مطابق سلیقه مشتری نبوده و مشتری از خرید آن صرف‌نظر کرده باشد باید دقیقا در همان حالت اولیه (پلمپ) و بدون بازگشایی به فروشگاه پوشاک بادله ارسال گردد.
  • در حالت فوق الذکر از آنجا که مشتری با آگاهی و اختیار کامل نسبت به خرید محصول اقدام نموده است بنابراین هزینه ارسال به عهده مشتری می‌باشد.

       4. در صورتی که محصول دارای زدگی ، لکه ، پارگی باشد:

  • از آنجایی که فروشگاه لباس بادله به صورت چند فروشندگی ( مارکت پِلیس ) عمل می‌نماید و پس از دریافت تمامی محصولات از فروشندگان یا تولیدکنندگان و ارسال نهایی آن‌ها به مشتری ، کارشناسان فروشگاه محصولات را از هر لحاظ بررسی نموده و در صورت وجود هر گونه مشکل (هر چند جزئی) ، آن محصول را به فروشنده و یا تولیدکننده اصلی عودت خواهند داد، بنابراین به غیر از موارد خاص( که باید به تایید کارشناسان فروشگاه بادله برسد) این فروشگاه هیچ‌گونه ادعایی مبنی بر زدگی ، پارگی ، لکه و یا نامناسب بودن محصول را نخواهد پذیرفت.

 محصولات غیر قابل بازگشت

  • تمامی محصولاتی که به سفارش مشتری و به صورت اختصاصی طراحی و تولید می‌شوند مانند لباس بندری ، صنایه دستی ، بُرقِع ( روبند یا نقاب جنوبی ) ، جِلبیل ( شال بندری ) و موارد مشابه غیر قابل عودت می‌باشند.
    تبصره : در صورتی که محصولات سفارشی و دست ساز با سفارش مشتری مغایرت داشته و یا به هر شکلی آسیب دیده باشند ، پس از بررسی کارشناسان فروشگاه لباس بادله قابل عودت می‌باشند.

  • تمامی محصولات با کد بهداشتی اعم از لباس های زیر و موارد مشابه ، به دلیل مسائل بهداشتی (بیماری های واگیردار و یا پوستی) ، به هیچ عنوان قابل عودت ( بازگشت ) نمی‌باشند.
  • محصولاتی که توسط مشتری از حالت اولیه خود ( به هر شکل ) خارج شده و دیگر قابل فروش ( مجدد ) نباشد ، این موارد میتوانند پارگی ، زدگی ، لکه ، بوی بدن ، بوی عطر ، استفاده مکرر ، شستشو ، جدا نمون اتیکت ها ، دکمه ها ، ایجاد نوشته و یا مخدوش نمودن بسته بندی(کارتن) اصلی محصول و مواردی از قبیل باشد ، قابل توجه است که در چنین مواردی کلیه هزینه های مربوط به حمل و نقل کالا از کاربر دریافت شده و در صورت امتنای کاربر از پرداخت خسارات وارده ، فروشگاه بادله از این حق برخوردار بوده که نسبت به کاربر مذکور اقدامات حقوقی انجام دهد.


عودت وجه

  • در تمامی موارد که منجر به مرجوع نمودن دائم کالا گردد ، فروشگاه لباس بادله پس از دریافت و بررسی محصول ( از لحاظ سلامت فیزیکی ، بهداشتی و ماهیت کالا ) و کسر مطالبات قانونی خود ( در صورت وجود ) از خریدار ( مشتری ) ، موظف می‌باشد طی 72 ساعت کاری وجه را به حساب بانکی و یا کیف پول الکترونیکی مشتری واریز نماید.